Verzendinformatie

Aflever- en ophaalmogelijkheden

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, bieden wij diverse mogelijkheden op het gebied van afleveren en ophalen van uw bestelling. We zetten ze hieronder op een rij. De volgende mogelijkheden zijn van toepassing:

  • Zelf ophalen (in de winkel)
    Geef bij uw bestelling aan dat u deze wilt ophalen in de winkel. Let op: Wij informeren u zodra het pakket gereed staat om afgehaald te worden. Neem in dit geval uw orderbevestiging of factuur mee naar de winkel, zodat u kunt aantonen de eigenaar te zijn van deze bestelling. U kan dit ook zelf volgen doormiddel van de meegestuurde track & trace. Wanneer deze aangeeft dat uw pakket is bezorgd kunt u deze ophalen bij de aangegeven winkel.
  • Gratis verzending met DHL vanaf €75
    Laten bezorgen op elk door u gewenst adres in Nederland. Denk ook aan uw werkadres of de camping waar u op dat moment verblijft.
    Disclaimer: Wanneer een adres of de campingplaats foutief is ingevoerd door de koper, of wanneer het niet het huisadres betreft maar een uitzonderlijke locatie, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueel verlies of kwijtraking van de zending.
  • Standaard verzending met DHL
    Laten bezorgen op elk door u gewenst adres in Nederland. Denk ook aan uw werkadres of de camping waar u op dat moment verblijft. De standaard verzendkosten voor Nederland bedragen € 6,95 per bestelling.
    Disclaimer: Wanneer een adres of de campingplaats foutief is ingevoerd door de koper, of wanneer het niet het huisadres betreft maar een uitzonderlijke locatie, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueel verlies of kwijtraking van de zending.

Levertijd

Bij alle producten binnen onze webshop vermelden wij het aantal dagen waarbinnen wij uw order zullen verzenden. Dit staat doorgaans op ‘verzending binnen 1-2 werkdagen’. In drukke perioden, in het naseizoen of door drukte bij DHL passen wij dit aan. Wij kunnen echter nooit 100% garantie hiervoor geven aangezien dit afhangt van de pakketdiensten. Het zou bijvoorbeeld goed kunnen dat de pakketdiensten rond de feestdagen drukte hebben en hierdoor de levering van uw pakket vertraagd. Wel kunnen we garanderen dat uw bestelling binnen 1-2 werkdagen bij ons de deur uit gaat. Is een artikel niet meer op voorraad dan kunt u dit artikel niet in uw winkelmandje plaatsen.

Soms wordt uw zending in 2 of meerdere verschillende pakketten gedaan. Dit kan komen door onder andere het grote formaat of dat de gehele zending niet in 1 doos past. In dit geval ontvangt u automatisch 2 track&trace codes op uw adres. Let hierbij op in het geval van bezorging of afhalen dat ook beide pakketten worden afgehaald om eventuele verwarring of scheiding van de zending te voorkomen.

Heeft u nog vragen of opmerkingen over dit onderwerp? We horen het graag.