-
Scheef staan caravan over de breedte, hier kunnen we al constateren of de asrubbers mogelijk versleten zijn
-
Beschadigingen aan het onderstel, chassis, reminstallatie
-
Bevestiging sunten van o.a. gasleiding en afvoerleidingen
-
Alle moeren van het chassis worden nagetrokken
-
Speling en slijtage wiellagers
-
Speling en slijtage naven
-
Speling en slijtage keerringen
-
Controle band op leeftijd, deuken, beschadigingen, bandenspanning
-
Remvoeringen op bijvoorbeeld oververhitting of slijtage ( door naar beneden rijden in de bergen zijn de remmen continue in werking. Hierdoor kunnen ze oververhit raken en kunnen de remvoeringen verbranden. Wij raden dan ook aan bij het nemen van afdalingen in de bergen af en toe te stoppen waar mogelijk om de remmen even te laten koelen)
-
Remmen en trommels worden gereinigd, behandeld, gesmeerd en er wordt een nieuwe borgmoer geplaatst die vervolgens met een momentsleutel wordt nagetrokken
-
Remmen worden gesteld
-
Bevestiging opbouw met chassis wordt gecontroleerd
-
Stabilisatiesteunen/poten worden op werking gecontroleerd en gesmeerd
-
Breekkabel
-
Valbeugel
-
Neuswiel wordt gesmeerd
-
Oplooprem en schokdemper worden op werking getest
-
Koppeling en stabilisatorkoppeling wordt gecontroleerd op stabiliserende functie. Remblokjes worden bekeken of deze niet versleten zijn
-
Remmentest door de remsimulator